Pages

thursday collage

18 października, 2012






Dzień dobry.

Utknęłam w poprzednim tygodniu.Myślami.Nie mogłam się wygrzebać i zebrać do działania.
Dzisiaj podejmuję próbę przełamania blokady:)

Niech pomoże i zainspiruje czwartkowy kolaż:
1 - torba znaleziona tutaj
2 - fantastyczne dzianiny (za to kocham jesień) tutaj
3 - tapeta do nowej kuchni
4 - podoba mi się ta kolorystyka w tej kuchni u Elisabeth
5 - art obiekt tutaj u TOTOKAELO

Hello.

I'm stuck in the previous week. With my thoughts.
Today I try to break the lock :)

With help and inspire "Thursday collage":
1 - Bag found here
2 - fabulous knits (although I love autumn) here
3 - wallpaper for the new kitchen
4 - I like this colors in the kitchen from Elisabeth
5 - art object here in TOTOKAELO




6 komentarze:

  1. Droga M., to ja Ci dziś dedykuję moją ulubioną jesienną piosenkę:http://www.youtube.com/watch?v=THbYFOsl-LM , tak na dobry początek weekendu.
    Doskonały collage.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Paulino. Piosenka pomogła. Trzymam kciuki za Wasze działania remontowe :)

      Usuń
  2. Ładna porcja inspiracji;) Miłego weekendu! Mam nadzieję, że blokada już przełamana;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Pannaloca! Cieszę się z Twoich odwiedzin:) I dziękuję za wsparcie. Również miłego weekendu ślę :)))

      Usuń
  3. przepiekny ten collage! cudowne tweedy i ubrania oversize <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień dobry A DOT. Dziękuje za odwiedziny na moim blogu i pozostawienie miłego komentarza :) Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń

 
m. studio
©
Design by Blog Milk