Pages

2 years*

04 stycznia, 2013


Dzień dobry w Nowy 2013 Rok.
Życzę, aby ten rok był dla Nas wszystkich dobry, pełen pomysłów, radości i miłości.

Po długiej "świątecznej przerwie" wracam do blogowania.
Stęskniona i z małą refleksją.
Otóż dwa lata temu powstał mój blog.
Długo się wtedy wahałam, zastanawiałam się czy to w ogóle ma sens i czy jest mi potrzebne?
Po dwóch latach mogę napisać z ogromną radością w sercu, że TAK.
Dlatego dziękuję wszystkim odwiedzającym mojego bloga i dziękuję za miłe komentarze, które zawsze podnoszą na duchu i dają siłę do działania.
Dziękuję też wszystkim blogerkom, które na swoich stronach wspominały o mnie, szczególnie: Sylwii, Asi, Lenie, Agnes i Ani.

Specjalne podziękowania dla mojego J., Elizy, Gosi, Miki, którzy wspierają mnie na co dzień.



Hallo in the New 2013 Year.
I hope that this year will be good for all of us, full of ideas, joy and love.

After a long "christmas break" I'm back to blogging.
Longing and with a little reflection.
Well, two years ago I was starting write my blog.
Then hesitated for a long time, I wondered whether it really makes sense and it is I need?
After two years, I can write with great joy in my heart that YES.
So thank you to all who visit my blog and for your kind comments, which always give me the strength to work.
I also thank all bloggers who mention about me on their website, especially: Sylwia, Asia, Lena, Agnes and Ania.

Special thanks to my J., Eliza, Gosia, Mika, who support me every day.

4 komentarze:

  1. radość, radość, radość :)
    wirtualne relacje, wirtualne wsparcie, ale sił dodaje I TO JEST WAŻNE
    nie odpuszczaj
    jest pięknie

    OdpowiedzUsuń

 
m. studio
©
Design by Blog Milk