Pages

2012 and one

04 stycznia, 2012



Mam nadzieje, że mieliście udany czas świąteczny i noworoczny.
Dzisiaj data dla mnie szczególna, bo mija rok od kiedy zaczęłam prowadzić tego bloga. Zawsze rocznice prowokują, aby spojrzeć na czas, który minął.
To był udany rok. Wydarzyło się dużo pozytywnych rzeczy, ruszyłam do przodu.

Bardzo dziękuję wszystkim, którzy przez ten rok odwiedzali mojego bloga.
Mam nadzieje, że 2012 rok będzie jeszcze bardziej kreatywny.
Wszystkim tego życzę!

m.


I hope you had a good Christmas and New Year time.
Today, a special date for me. One year since I started this blog lead. Anniversaries always provoke to look, at the time that has passed.
It was a successful year. Happened a lot of positive things, I moved forward.


Many thanks to everyone who visited this year by my blog.
I hope that 2012 year will be even more creative.
I wish this to all!


m.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 
m. studio
©
Design by Blog Milk